torsdag 26 mars 2009

Kommentar från shoppingbloggen

Kul att Amanda på shoppingbloggen var så positiv till de strumpbyxor jag skickade till henne för test. De hon provade var Opaque 60D - Rouge.
Läs mer på: http://shopping.blogg.se/2009/march/amanda-testar.html

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar