Kul att Amanda på shoppingbloggen var så positiv till de strumpbyxor jag skickade till henne för test. De hon provade var Opaque 60D - Rouge.
Läs mer på: http://shopping.blogg.se/2009/march/amanda-testar.html
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar